Menu
Zpět
Přihlášení
a registrace
Zpět
Po - Čt: 9–12 h a 13–16 h, Pá: 9–14 h
483 104 444

SLEVA AŽ 20 % 🖤

BLACK FRIDAY JE TU! 🔥 VYUŽIJTE SLEVY AŽ 20 % S KÓDEM BLACK - Sleva platí pro objednávky nad 2 000 Kč a je tvořena 3 % za registraci + až 17 % za kód BLACK.
Zpět do: Úvod Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Vážení zákazníci, pokud nakupujete v našem internetovém obchodě, seznamte se prosím s naším nákupním řádem a obchodními podmínkami.

Úvodní ustanovení

Tyto podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě společnosti TROPIC LIBEREC s.r.o., IČO: 25415981 (www.tropicfishing.cz) se sídlem na adrese: U Sadu 655, 463 12 Liberec 25, telefonním číslem: 483 104 444 a emailem: info@tropicfishing.cz, následující podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu na internetové adrese www.tropicfishing.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení převzetí objednávky.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářů předepsaných údajů a náležitostí.
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři, v objednávce nebo v prodejně Tropic Fishing v Liberci.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího pod podmínkou úplného zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • Vyplnění registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu Tropic Fishing, kupující dává souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.
  • V případě, že si zvolíte platbu převodem a tuto neobdržíme do 48hodin, bude vaše objednávka stornována.
  • U objednávek přijatých v jiné měně, nežli v českých korunách, je stanoven přepočet dle kurzu české národní banky, zákazníkovi je účtován kurz dle ČNB který je aktuální ke dni převzetí zásilky od dopravce.
  • Vyhrazujeme si právo na změnu modelů, typů a příchutí výrobků dodávaných k produktům ZDARMA. Například jedná se o navijáky, které jsou k prutu zdarma. ( Prut + Naviják ZDARMA), nebo příchutě u krmení ZDARMA a další. 

Platební podmínky

Způsoby úhrady:

  • Dobírkou – při převzetí zboží 
  • Hotovostní platba – při osobním odběru v prodejně rybářských potřeb Tropic Fishing.
  • Cofidis – Prodej na splátky
  • Platba OnLine přes platební bránu GPwebpay
  • Platba převodním příkazem

Bankovní spojení pro bezhotovostní platby: 115-7477930207/0100 Komerční banka. Jako variabilní symbol uvádějte vždy číslo objednávky.

V případě, že si při vytvoření objednávky zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme na Vaši platbu 10 kalendářních dnů. V případě, že Vaši platbu neobdržíme v tomto termínu, může být Vaše objednávka stornována.

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána GPwebpay. Poskytovatel služby, společnost GPwebpay je českou nezávislou finanční institucí s oprávněním vydávat elektronické peníze podle české legislativní úpravy. GPwebpay je regulován Českou národní bankou jako instituce elektronických peněz.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány GPwebpay zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem online

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána GPwebpay vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Dodací podmínky

Zboží zasíláme zákazníkem zvolenou přepravní společností, popřípadě jej lze osobně vyzvednout v prodejně Tropic Fishing.

Dodací lhůta

Zboží v ČR odesíláme obvykle od 2–5 pracovních dní, v některých případech se může dodací doba prodloužit. V případě platby převodem zboží expedujeme 2–5 pracovních dní od připsání částky na náš účet. Jestliže zákazník kupuje zboží na splátky prostřednictvím společnosti Cofidis, expedujeme zboží 2–5 pracovních dní po schválení žádosti o úvěr ze strany Cofidis a následném doložení všech dokladů zákazníkem naší společnosti.

Doprava

Zboží zasíláme přepravními službami po celé České republice. Více informací ohledně dopravy naleznete ZDE.

Změny v objednávce

Pro storno objednávky, změnu doručovací adresy, způsobu platby a vybraného zboží nás prosím kontaktujte na zákaznické lince.

Reklamace

Práva z odpovědnosti za vady, podmínky uplatnění těchto práv

Práva z vadného plnění jsou uvedena v Občanském zákoníku v § 2161 a dalších. Kupující má mimo jiné níže uvedená práva:

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Datum prodeje je vyznačeno na prodejním dokladu, případně i na záručním listu.

Výskyt vady do 12 měsíců od prodeje

V případě výskytu vady ve lhůtě 12 měsíců od data dodání/prodeje má kupující právo požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen části věci, může kupující požadovat výměnu jen této součásti. Není – li to možné, může kupující odstoupit od kupní smlouvy.

Výskyt vady po dvanáctém měsíci od prodeje

1. Vadné plnění je podstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží podstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

  • Odstranění vady dodáním nově věci nebo věci chybějící.
  • Odstranění vady opravou věci.
  • Poskytnutí přiměřené slevy.
  • Odstoupení od kupní smlouvy.

Zvolenou variantu oznámí zákazník při uplatnění reklamace a tato informace bude zapsána do reklamačního protokolu.

2. Vadné plnění je nepodstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

  • Odstranění vady.
  • Poskytnutí přiměřené slevy.

Právo z vadného plnění se nevztahuje:

1. Na vady vzniklé běžným používáním.

2. Nesprávným použitím výrobku.

3. Nesprávným skladováním.

4. Na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou (voda, písek, oheň atd.).

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Tato vada je vyznačena na prodejním dokladu nebo na záručním listu.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou funkčností nebo poruchou výrobku. Prodávající dále neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl nebo je sám způsobil. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

  • Zboží lze reklamovat osobně u provozovatele, na adrese:
    Tropic Liberec s.r.o, Mrštíkova 399/2a, 460 07 Liberec.
  • Adresa pro zasílání reklamací: Tropic Liberec s.r.o., Mrštíkova 399/2a, 460 07 Liberec

Zboží zasílejte s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce (pokud nebyl součástí zakoupeného zboží). V opačném případě riskujete ztrátu nebo poškození vlasce.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku (zákon č. 367/2000 Sb.) odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. TUTO LHŮTU VÁM PRODLUŽUJEME NA 30 DNÍ. Pokud se takto rozhodne, musí zboží zaslat v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Ke zboží přiloží písemnou žádost o odstoupení od kupní smlouvy, doklad o nákupu, iniciály kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen. Po obdržení vráceného zboží, prodávající zboží zkontroluje a ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od vrácení zboží kupujícím, je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Poté vrátí kupujícímu odpovídající částku za objednávku. Při vrácení zboží si můžete vybrat způsob úhrady Vašich peněz: buď převodem na účet (trvá do 10-ti pracovních dnů), nebo poštovní poukázkou (trvá do 10-ti pracovních dnů).

  • V žádném případě neposílejte zboží na dobírku.

Práva a povinnosti prodávajícího

  • Podávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který mu kupující sdělí při potvrzení objednávky. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.
  • Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy odstoupit (závazné objednávky), stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 30 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.

Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést kontaktní telefon, správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  • Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14ti dnů od doručení, viz. Obchodní podmínky.
  • Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

Ochrana osobních dat

Provozovatel eshopů www.tropicfishing.cz a www.tropicfishing.sk, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou přísně důvěrné a jsou chráněny zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Údaje, které shromažďujeme

Pro realizaci objednávky na našich webech, či registraci do obchodního systému, potřebujeme od Vás poskytnout následující osobní údaje: Jméno a příjmení, email, telefonní číslo, fakturační adresu, případně dodací adresu, pokud není shodná s fakturační. Dále pak evidujeme Vaše obchodní transakce u nás. Pro přihlášení k odběru novinek (newsletterů) potřebujeme poskytnout pouze Vaši emailovou adresu. Při využití formuláře pro "Dotaz na prodejce" je vyžadováno uvést Váš email a telefonní kontakt, abychom Vám mohli následně odpovědět.

K čemu údaje používáme

Poskytnuté informace slouží pro realizaci obchodní transakce na našich webech, což zahrnuje zpracování objednávek, uzavření smlouvy, následného dodání zboží, či komunikaci. V případě odběru novinek (newslatterů), slouží pouze pro zasílání novinek a akcí, které probíhají na našich eshopech, nebo kamenných prodejnách. Od zasílání novinek se lze kdykoliv odhlásit kliknutím na odkaz v emailu, nebo přímo na webu. Také je možnost zaslat žádost o odhlášení na zákaznický email info@tropicfishing.cz.

Ověřeno zákazníky

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do nichž je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Přístup k osobním údajům a jejich editace

Veškeré osobní údaje, které jste nám poskytli při vyplnění registračního formuláře, můžete editovat ve Vašem uživatelském profilu. Pokud jste u nás vytvořili objednávku bez registrace, můžete své údaje změnit buď telefonicky na číslech +420 483 104 444, +421 220 570 777, nebo prostřednictvím emailu info@tropicfishing.cz.

Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. 2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu Tropic Liberec, nebylo-li v konkrétním případě dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vá­zán.
  • Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení §262, odst. 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením §409 a následujících.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Vysvětlení termínu ,, SKLADEM V E-SHOPU ,,

1. Zboží je skladem na naší kamenné prodejně v Liberci.

2. Zboží je skladem v našem centrálním skladu Tropic Fishing.

3. Zboží je skladem u našeho dodavatele.

VŠECHNY TYTO TŘI BODY ZNAMENAJÍ ,, SKLADEM V E-SHOPU ,,

Pokud se stane, že deklarované zboží již nebude skladem v e-shopu, budete o tomto informováni e-mailem, telefonicky nebo u drobností přiloženým oznámením ke zboží.

Věrnostní sleva 3% za registraci a přihlášení v době nákupu.

Lze ji získat automaticky s registrací v našem e-shopu www.tropicfishing.cz již při prvním nákupu.

Po provedení registrace a následném přihlášení, se Vám automaticky nastaví 3% sleva. Po každém přihlášení do e-shopu se ceny automaticky poníží o 3% ( zákazník již vidí ceny ponížené o platnou slevu )

POKUD NEBUDETE V DOBĚ NÁKUPU PŘIHLÁŠENI (ZAREGISTROVÁNI), NENAČTE SE VÁM POSKYTNUTÁ SLEVA 3%

!! U VYBRANÝCH POLOŽEK AKČNÍHO A VÝPRODEJOVÉHO ZBOŽÍ SLEVA NEBUDE POSKYTNUTA !!