PROPAGACE A OBDOBÍ PROPAGACE
1. Pořadatelem je společnost Navico Holding As a / nebo její přidružené společnosti (dále jen „pořadatel“). Pořadatel nabízí značkové dárkové balení na vybrané kvalifikované produkty na období propagace („propa- gace“).
2. Akce bude zahájena 20. listopadu 2020 v 00:01 (SELČ) a bude ukončena 22. prosince 2020 v 23:59 (SELČ) (dále jen „období propagace“).
ZPŮSOBILOST
3. Tato propagační akce je k dispozici pouze koncovým zákazníkům ve věku nad 18 let, kteří si zakoupí nový kvalifikovaný produkt z webu elektronického obchodu nebo prostřednictvím zúčastněného prodejce v člen- ských státech EMEA / Evropské unie, na Středním východě a v Africe.
Kvalifikační produkty znamenají produkty uvedené v této prezentaci, a které jsou zakoupeny nové během Období propagace z oficiálního maloobchodního webu Promotéra nebo prostřednictvím Zúčastněného maloo- bchodníka. Kopii takového seznamu naleznete na adrese
https://www.lowrance.com/en-gb/offer/, https://www.bandg.com/en-gb/offer/ a https://www.simrad-yacht- ing.com/en-gb/ nabídka /.
3.1 Nákupy uskutečněné v jiných oblastech nejsou způsobilé k účasti na této akci, a to ani v případě, že kon- cový uživatel pobývá v Evropě, na Středním východě nebo v Africe.
4. Tato propagační akce je k dispozici pouze koncovým uživatelům (např. žádnému prodejci ani firmě) a není k dispozici ve spojení s nabídkou či jinou promo akcí.
5. Použité, opravené / repasované produkty nebo produkty zakoupené za účelem prodeje nebo prostřednict- vím trhů třetích stran (včetně aukčních webů online) nejsou pro tuto akci způsobilé.
6. Propagace je k dispozici pouze u Kvalifikovaných produktů, které jsou součástí této Akce, a nelze je reklam- ovat vůči produktům přijatým jako dárky nebo jednotlivým produktům, které jsou součástí balíčků,či jsou standardní výbavou nově zakoupeného plavidla.
7. Tuto akci nelze kombinovat s žádnou jinou nabídkou.
8. Pořadatel uhradí poštovné a balné za značkové dárkové balení ze svého evropského logistického centra do všech míst v členských státech EMEA / Evropské unie, na Střední východ a v Africe.
NABÍDKA
9. Účastníci, kteří si zakoupí Kvalifikovaný produkt v souladu s těmito podmínkami, budou mít nárok na uplat- nění značkového dárkového balíčku (výhradně krytého skupinami Navico) uplatněním („dar s přidanou hodnot- ou“). Příslušný dárek s přidanou hodnotou za propagační produkt bude uveden v Příloze 1.
10. Účastníci mohou v závislosti na dostupnosti nárokovat maximálně jeden (1) dárek s přidanou hodnotou na zakoupený Kvalifikační produkt.
11. Nákupy uskutečněné na jakémkoli eshopu třetích stran (např. Amazon Marketplace nebo eBay) jsou z propagace vyloučeny, stejně jako nákupy od jiných prodejců, kteří nejsou oficiálním prodejcem promotéra nebo nebyli jím schváleni.
12. Zúčastněný maloobchodník je jakýkoli oficiální prodejce nebo maloobchodník promotéra jiný než vyloučení maloobchodníci (dále jen „zúčastněný maloobchodník“).
všeobecné obchodní podmínky
REKLAMACE
13. Po zakoupení Kvalifikovaného produktu od Zúčastněného prodejce během Období propagace musí Účast- níci navštívit https://offers.navico.com/en/, aby vyplnili formulář žádosti s uvedením podrobností o svých produktech, jména kupujícího, e-mailové adresy, dodací adresu a
jakékoli další požadované informace, včetně sériového čísla produktu, referenčního čísla nákupu, a odeslat je společně s naskenovanou kopií dokladu o koupi („Nárok“).
14. Reklamace lze podávat pouze od data nákupu do konce propagační akce, což znamená, že konečné datum reklamace u nákupů uskutečněných 22. prosince 2020 je nejpozději do 23:59 (SELČ) dne 24. prosince 2020 .Nároky obdržené po datu ukončení nebudou uznány.
15. Účastníci obdrží referenční potvrzovací číslo následované e-mailovým potvrzením, že pořadatel úspěšně přijal jejich žádost („Potvrzení žádosti“).
16. Pokud neobdržíte e-mailové potvrzení, je odpovědností účastníka kontaktovat tým zákaznických služeb promotéra na adrese EMEA.Marketing@Navico.com do sedmi (7) dnů od odeslání reklamace.
17. Pokud se má za to, že reklamace nebyla podána správně nebo pokud nelze ověřit platnost příslušného sériového čísla, bude účastník vyrozuměn e-mailem a bude mu nabídnuta možnost poskytnout požadované informace (mimo jiné včetně fotografie sériového čísla produktu) k ověření své žádosti do sedmi (7) dnů od oznámení. Pokud neobdržíte žádnou odpověď, bude Nárok označen jako neplatný a Účastník již nebude mít nárok na dar s přidanou hodnotou.
18. Při potvrzení a schválení Reklamace obdrží Účastníci Dárky s přidanou hodnotou poštou do dvaceti osmi (28) dnů od potvrzení Reklamace.
19. Neúplné nebo poškozené reklamace budou považovány za neplatné. Pořadatel nepřijímá žádnou odpověd- nost za ztracená, zpožděná nebo poškozená data, ke kterým dojde během jakékoli komunikace nebo přenosu reklamací.
20. Pořadatel si vyhrazuje právo na základě svého absolutního uvážení odmítnout žádosti, které podle jeho názoru nejsou v souladu s těmito podmínkami.
21. Pořadatel má právo, je-li to nutné, podniknout veškerá opatření, která jsou rozumná, aby se ochránila před podvodnými nebo neplatnými reklamacemi, mimo jiné k vygenerování nebo vyžadování dalšího ověření dokladu o koupi, jakož i totožnosti, další podrobnosti o nákupu a další relevantní podrobnosti účastníka.
22. Jestliže účastník po uplatnění Reklamace vrátí Kvalifikovaný produkt, potom jak Účastník, tak Účastnící se maloobchodník informují Pořadatele a Reklamace bude zamítnuta.
23. Reklamace musí být podána Účastníkem a nesmí být podána prostřednictvím zástupců, třetích stran nebo hromadně.
24. Přímé reklamace nebudou přijímány od stavitelů lodí, distributorů, charterových společností a / nebo zam- ěstnanců promotérů.
25. Reklamace již u stejných produktů na jiné propagační akce budou považovány za neplatné a účastník bude diskvalifikován.
všeobecné obchodní podmínky
SOUKROMÍ A OCHRANA ÚDAJŮ
26. Kromě případů stanovených v těchto Podmínkách nebo pro účely realizace Akce nebudou podrobnosti a informace poskytnuté Účastníkem při vstupu do Akce nebo reklamaci Dárkového balíčku použity k žádným jiným propagačním účelům, ani nebudou předány jakékoli třetí straně.
27. Vaše informace a veškerá data v našem systému budou automaticky odstraněna po dokončení Reklamace, Účastník však může odvolat svůj souhlas s takovým použitím osobních údajů před dokončením Reklamace písemně na Pořadateli na EMEA.Marketing@Navico.com.
28. Při shromažďování a zpracování osobních údajů dodržujeme obecné zásady ochrany osobních údajů, které od nás vyžadují:
28.1. Shromažďování a používání osobních údajů spravedlivě a pouze pro zákonné a konkrétní účely souvise- jící s našimi legitimními obchodními cíli.
28.2. Omezení našeho sběru osobních údajů na to, co je přiměřené, relevantní a nepřesahující zamýšlený účel. 28.3 Na vaši žádost poskytneme jasným a transparentním způsobem dostatečné objasnění našich postupů zpracování osobních údajů.
28.4. Zajištění přesnosti osobních údajů, které shromažďujeme, uchováváme a používáme.
28.5. Uchování osobníćh údajů pouze po dobu potřebnou ke splnění stanoveného účelu. Přijmeme veškerá přiměřená opatření, abychom zničili nebo vymazali z našich systémů všechna osobní data, která již nep- otřebujeme, a dodržujeme všechny příslušné plány uchovávání záznamů a opatření.
28.6. Zabezpečíme osobní údaje, které uchováváme.
29. Máme tendenci uchovávat vaše osobní údaje pouze po dobu trvání této propagační akce. Po dokončení reklamace a dokončení propagační akce budete možná muset znovu zadat své údaje, pokud si přejete účastnit se našich dalších propagačních akcí.
30. Pokud si přejete, abychom si ponechali vaše informace v naší databázi a vstoupili do našeho marketingov- ého zpravodaje nebo si vyslechli nedávné propagační akce a nabídky, můžete se v poslední fázi před ode- sláním žádosti „opt-in“ přihlásit.
31. Máte právo požádat o specifikaci, jak zacházíme s vašimi osobními údaji. Máte právo na:
(a) Získání přístupu k vašim osobním údajům, které uchováváme.
(b) Zamezení našemu použití vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu.
(c) Požádat nás, abychom vymazali vaše osobní údaje nebo opravili nepřesné údaje.
(d) Zamezení zpracování, které pravděpodobně způsobí škodu nebo strach vám nebo komukoli jinému.
všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ
32. Pořadatel nenese odpovědnost za jakékoli přerušení akce, ať už z důvodu vyšší moci nebo jiných fak- torů, které promotér nemůže ovlivnit.
33. Pořadatel si vyhrazuje právo přiměřeně a v souladu se všemi příslušnými právními předpisy a kodexy praxe tyto podmínky změnit.
34. Balíčky jsou nepřenosné, nevyměnitelné nebo směnitelné za účastníky v hotovosti.
35. Pořadatel nenese odpovědnost ani odpovědnost za: (a) jakékoli nepřijetí příspěvků v důsledku selhání přenosu a jiných podmínek mimo jeho přiměřenou kontrolu; b) jakékoli opožděné, ztracené, nesprávně provedené nebo poškozené
přenosy nebo reklamace; c) jakékoli poruchy nebo poruchy související s počítačem nebo komunikací; (d) jakákoli narušení, ztráty nebo následné škody způsobené událostmi mimo kontrolu pořadatele; nebo (e) jakékoliv tiskové nebo typografické chyby v jakýchkoli materiálech souvisejících s propagací, kromě těch, které byly zobrazeny na jejích oficiálních webových stránkách.
36. Účastníci budou výhradně odpovědní za veškeré příslušné daně, poplatky za dovozní cla a jakékoli další související náklady nebo výdaje, které nejsou uvedeny v těchto podmínkách.
37. Účastí v této propagační akci souhlasíte, že v maximálním rozsahu povoleném platnými zákony uvolníte a necháte pořadatele neškodného z jakékoli odpovědnosti za jakékoli úrazy, ztráty, okamžité nebo následné škody jakéhokoli druhu vyplývající z účasti na promo akci nebo v souvislosti s ní, mimo jiné včetně udělení nebo přijetí dárkových balíčků. Výše uvedené omezení odpovědnosti se nevztahuje na smrt nebo zranění způsobené v důsledku nedbalosti pořadatele.
38. Promoter si vyhrazuje právo kdykoli podle vlastního uvážení nabídku odvolat.
39. Propagace se řídí norským právem. Bez ohledu na výše uvedené můžete jako spotřebitel využívat některá povinná ustanovení podle zákonů vaší země pobytu. Nic v těchto Podmínkách, včetně této klauzule o volbě práva, nemá vliv na vaše práva spotřebitele spoléhat se na taková závazná ustanovení místního práva, která jsou platná.
40. Pořadatel si vyhrazuje právo aktualizovat, měnit nebo upravovat tyto podmínky kdykoli a bez před- chozího vědomí účastníka.